Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда - съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Може ли някой да ми каже оргиналният номер на ламбда сондата на бош за 1.8 тс 1997г. ZAR93000004088992 защото тази която е свалена от колата е с номер 0258003772 и си мисля че нее за моята кола.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
      Може ли някой да ми каже оргиналният номер на ламбда сондата на бош за 1.8 тс 1997г. ZAR93000004088992 защото тази която е свалена от колата е с номер 0258003772 и си мисля че нее за моята кола.
      Според един каталог на Бош за ламбда сонди е точно този (0 258 003 772)
      146 1.6TS CF1 '98

      sigpic

      Comment


      • #63
        Мерси.
        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
        ех.. Малкото КуВе
        sigpic

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
          Според един каталог на Бош за ламбда сонди е точно този 0258003772
          Това е номера на автентичната, но ако не я намериш по магазините, което е много вероятно (поради високата й цена), можеш спокойно да използваш сонда с номер 0258986506. Води се универсална, но е еквивалент на твоята сонда. Цената й е около 170 лв, не помня точно, +/- 1-2 лв...

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Това е номера на автентичната, но ако не я намериш по магазините, което е много вероятно (поради високата й цена), можеш спокойно да използваш сонда с номер 0258986506. Води се универсална, но е еквивалент на твоята сонда. Цената й е около 170 лв, не помня точно, +/- 1-2 лв...
            Аз смятам, че всички ламда сонди за универсални, тъй като оригиналната на Бош е много скъпа. Аз съм с NGK и вече 10 000 км. всичко е нормално, струваше около 120 лв.

            Comment


            • #66
              аз в момента съм с такава (универсална) ма Magnet Marelli SPL4100 (от около година) и на диагностика показва много различни стойности и човека каза че май нее за моя автомобил (145 1.8 16v).И само главоблъканица ми става. И сега ако купа нова бош дали ще е по добре положението щото ми писна от тези универсални сонди.
              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
              ех.. Малкото КуВе
              sigpic

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от neikov_1984 Покажи съобщение
                Аз съм с NGK и вече 10 000 км. всичко е нормално, струваше около 120 лв.
                Повярвай ми - може и по нормално да е, НЖК не е най - добрия избор, пробвал съм такива 2.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #68
                  Ферариста колега сложи ли тази на НТК дето разправяше аз купих същата но нещо не ми харесва имам чувството ,че ми харчи повече .Но пък не съм ч карал достатачно малко по натам ще дам мнение -някои ако кара с такова животно да сподели мнение и ако може някои да ми препорча дори оригинална за алфа 166 2.0 сонда
                  Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от seepo Покажи съобщение
                    Ферариста колега сложи ли тази на НТК дето разправяше аз купих същата но нещо не ми харесва имам чувството ,че ми харчи повече .Но пък не съм ч карал достатачно малко по натам ще дам мнение -някои ако кара с такова животно да сподели мнение и ако може някои да ми препорча дори оригинална за алфа 166 2.0 сонда
                    Не го питай него амо закачи един комп в графичен режим и я виж как се държи
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #70
                      ами на графиката на компа на хората дето ми я слагаха уж се даржи добре има отклонение между ланда сондата и дроселовата клапа 8 пункта ,мисла ,че така ми казаха да не се изложа тука де което било нормално правиха и адаптациа ма нз .
                      Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

                      Comment


                      • #71
                        Ето инфо за ламбди. Като намериш твоята ламбда за твоята кола, напиши номера й в полето за търсене на същия ПДФ каталог и дава референтни номера.

                        http://www.motoral.fi/files/document...%202010-12.pdf
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • #72
                          Meрси колега да видях я сондата но метнах кутиката да вида дали е точно такава,но вапроса ми беше друг дали някои е слагал подобна сонда и как му се струва колата с нея защото на мен не ми харесва поне за сега .но може да се лъжа не съм я карал много все още както споменах по горе
                          Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

                          Comment


                          • #73
                            ох това със сондата си е приключение.Честно казано ми писна.От 20 000 км съм сменил 3 сонди и...........нищо.В момента съм с някакво НЖК и кога работи кога не само си знае.На диагностика трябва за да тръгне нормално да я държа на 3000 оборота около 2-3 мин.Като закача колатана газанализатор стойностите на СО са брутални..........разхода зле .Ако някой може да даде съвет къде да си я сменя и каква да сложа та да работи ще е манна небесна.Не смятам,че ако карам на газ сондата не трябва да работи или да тръгва след като загрее.Преди бях с бош...........същата работа.Вече не знам какво да направя.
                            Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                            156 1,8ТS-99 ......
                            EX
                            159 1,9 JTD-08

                            Comment


                            • #74
                              а мнение как се даржи колата с НТКАТО което е нжк всщност? или някои друг
                              Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
                                ох това със сондата си е приключение.Честно казано ми писна.От 20 000 км съм сменил 3 сонди и...........нищо.В момента съм с някакво НЖК и кога работи кога не само си знае.На диагностика трябва за да тръгне нормално да я държа на 3000 оборота около 2-3 мин.Като закача колатана газанализатор стойностите на СО са брутални..........разхода зле .Ако някой може да даде съвет къде да си я сменя и каква да сложа та да работи ще е манна небесна.Не смятам,че ако карам на газ сондата не трябва да работи или да тръгва след като загрее.Преди бях с бош...........същата работа.Вече не знам какво да направя.
                                Откачай и буксата и не се занимавай с нея повече
                                156 2.0ts selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X